Waarom behoren voelgels tot de groep producten uit de toekomst?
1. Voelgels werken zonder dat je ze hoeft in te nemen en zonder dat je ze hoeft te smeren
Ons lichaam komt in contact met duizenden chemicaliën via ons voedsel, via onze huid en via de lucht. De meeste van die chemicaliën zijn niet getest op veiligheid.
Maar ook al zijn ze getest op veiligheid en veilig bevonden dan zijn ze niet getest in combinatie met andere chemicaliën. Dat 1 product veilig is, betekent niet dat de combinatie met andere chemicaliën veilig is. Er treedt het zogeheten stapeleffect op, wat ook een chemicaliën cocktail wordt genoemd. De effecten op onze gezondheid komen sinds kort stap-voor-stap aan het licht.
Een product dat alleen een positieve werking heeft op ons welzijn en ons lichaam niet vervuilt of beschadigt, noemen wij een product uit de toekomst.
Voelgels zijn zo’n product en kwalificeren zich als product uit de toekomst.
2. Voelgels verliezen hun werking niet in de tijd
Vrijwel alle producten die we kopen voor ons lichaam en welzijn verliezen hun werking in de tijd. Bij voedselproducten is een houdbaarheidsdatum standaard, met zout als uitzondering. Bij huidproducten geldt hetzelfde.
Voelgels, beschermd door glas, verliezen hun werking niet in de tijd.
Een ‘eeuwig’ effectief product kwalificeert als een product uit de toekomst.
3. Voelgels gaan een leven lang mee
De meeste producten die we kopen voor ons welzijn en ons lichaam zijn tijdelijk omdat we ze opgebruiken. We moeten ze iedere keer opnieuw kopen. Zo houden we de economie gaande.
Voelgels echter, koop je slechts 1 maal. Omdat je ze niet opgebruikt en ze hun werking in de tijd niet verliezen, kunnen ze een leven lang mee gaan.
Een product dat een leven lang mee gaat en je slechts 1 maal hoeft te kopen, mag een product uit de toekomst genoemd worden.
4. Voelgels zijn uitzonderlijk goedkoop
Voelgels koop je 1 maal en gebruik je je leven lang omdat de werking niet afneemt. De kosten van een voelgel ligt dan ver onder de 1 cent per dag.
Een product dat per dag vrijwel niets kost en tegelijkertijd je welzijn verhoogt, is met ster een product uit de toekomst.
Producten uit de Toekomst
Producten uit de Toekomst zijn nu nog onbekend, hebben ongekende eigenschappen, zijn geheel positief, kennen geen bijwerkingen of negatieve effecten, zijn eenmalig nodig en kosten relatief gezien vrijwel niets.